papaparisis
---> Η ανάρτηση απόψεων και άρθρων δεν σημαίνει και υιοθέτηση των αναγραφομένων. <----

2015-01-11

Δεν μου το επιτρέπει το ήθος μου....

Αγαπητοί συνάδελφοι, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχετε διαβάσει τις προηγούμενες ημέρες στο διαδίκτυο και σήμερα στην εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ την προσωπική επίθεση που δέχομαι από "συνάδελφο" υποψήφιο άλλου κόμματος στη Λάρισα. Σας ενημερώνω ότι δεν πρόκειται να απαντήσω, όχι από αδυναμία, άλλωστε έχω και επιχειρήματα και δυνατότητα να συντάξω μιαν απάντηση, αλλά αρνούμαι να αντιδικήσω και μάλιστα με τόσο βαρύτατους χαρακτηρισμούς δημοσίως, με άλλον "συνάδελφο" επειδή δεν μου το επιτρέπει ούτε η παιδεία μου, ούτε το ήθος μου, ούτε η αξιοπρέπεια μου, ούτε το επίπεδο μου... Προσωπική και αδιαπραγμάτευτη μου άποψη είναι ότι επιβάλλεται το επόμενο κοινοβούλιο να έχει όσο το δυνατόν περισσότερους βουλευτές από τα σπλάχνα μας, από τα εν αποστρατεία στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, ανεξαρτήτου κόμματος. Θα είναι τουλάχιστον πιο αντιπροσωπευτικό. Θλίβομαι μόνον που εξαιτίας τέτοιων ενεργειών, όπως αυτή του "συναδέλφου" δίνει μια λανθασμένη και άσχημη εικόνα στους συμπολίτες μας. Απόστολος Παπαπαρίσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.
Οι απόψεις - τοποθετήσεις - σχόλια γίνονται με δική σας ευθύνη.