papaparisis
---> Η ανάρτηση απόψεων και άρθρων δεν σημαίνει και υιοθέτηση των αναγραφομένων. <----

2020-02-15

Είπε στον Δημήτρη Αντωνίου: «Είχαμε πιει, θυμήθηκα τι έλεγες, δεν ανέβηκα στη μηχανή... Ο φίλος μου σκοτώθηκε...»

Θέλω να μοιραστώ μαζί σας μια από τις πιο σημαντικές στιγμές τις ζωής μου! Πριν λίγο καιρό βρέθηκα σε ένα σχολείο για να μιλήσω για τα τροχαία ατυχήματα. Κάποια στιγμή με πλησιάζει ένα παλικαράκι. Κοντοστέκεται. Φαίνεται ότι κάτι θέλει να μου πει, αλλά δεν είναι σίγουρος. Περιμένει για την κατάλληλη στιγμή. Και τελικά με πλησιάζει.

Ξεκίνησε να μου λέει ότι με είχε ξανακούσει ένα χρόνο πριν όταν επισκέφτηκα το σχολείο που πήγαινε τότε. Όλα καλά ως εδώ. Μετά όμως, κάπως ξαφνικά, θα ακολουθούσαν τα λόγια που θα μου άλλαζαν τη ζωή. Πήρε λοιπόν μια βαθιά ανάσα και συνέχισε.

Μου είπε ότι του έκαναν μεγάλη εντύπωση όσα μοιράστηκα μαζί τους για το ατύχημα μου και για όλα όσα αγωνίζομαι. Τόσο μεγάλη εντύπωση, που την επόμενη κιόλας μέρα της επίσκεψης μου στο σχολείο του, βρέθηκε αντιμέτωπος με ένα από τα σημαντικότερα διλήμματα της ζωής του. Είχε βγει έξω βράδυ με φίλους και είχαν καταναλώσει αλκοόλ. Αρκετό αλκοόλ. Και όταν ήρθε η ώρα να γυρίσουν σπίτια τους, ανέβηκε ο φίλος του στη μηχανή και τον περίμενε. Μέσα του όμως γινόταν μία μάχη. Από τη μία τα λόγια μου και τα συναισθήματα που είχε νιώσει όταν είχα επισκεφτεί το σχολείο τους και από την άλλη η μοτοσικλέτα, ο φίλος του και το αλκοόλ.

Τελικά είπε όχι στο φίλο του. Δεν ανέβηκε στη μηχανή. Και δυστυχώς ο φίλος του καθώς επέστρεφε σπίτι, έφυγε από τον δρόμο και σκοτώθηκε....

Στην αρχή στεναχωρήθηκα πολύ. Ένιωσα πως είχα αποτύχει γιατί δεν κατάφερα να πείσω τον φίλο του να μην ρισκάρει έτσι την ζωή του. Μέρες μετά όμως άρχισα να σκέφτομαι τον άλλον πιτσιρίκο που πείστηκε και προστάτευσε τη δική του ζωή. Τον σκέφτηκα για να πάρω δύναμη και να συνεχίσω. Γιατί αυτός ήταν η πιο τρανταχτή απόδειξη ότι οι επισκέψεις μου και τα λόγια μου στους μαθητές των σχολείων δεν πάνε χαμένα. Απ’ ότι φαίνεται, γίνεται να αλλάξουν τα πράγματα... προς το καλύτερο…

Γι’ αυτό και αποφάσισα να συνεχίσω στο εγγύς μέλλον ακόμη πιο δυναμικά. Την ερχόμενη βδομάδα οι μηχανές του τυπογραφείου θα πιάσουνε δουλεία για να τυπωθεί ξανά το κόμικς μου «Λέμε Stop στην οδική ανασφάλεια» που εικονογράφησε ο Panos Giakas και το επιμελήθηκε η εκδοτική ‘’Ένατη διάσταση’’. Θα το πάρω αγκαλιά για να επισκεφτώ όσα γίνεται περισσότερα σχολεία στη Θεσσαλονίκη και να κοιτάξω τους νέους μας στα μάτια για να τους πείσω ότι όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε τους δρόμους ασφαλέστερους και να μάθουμε να σεβόμαστε την αξία της ζωής.

Όσοι λοιπόν εκπαιδευτικοί από σχολεία της ανατολικής Θεσσαλονίκης επιθυμείτε να έρθω και να μοιραστώ με τους μαθητές σας τις εμπειρίες μου αλλά και τα κόμικς μου, που έχουν θέμα την οδική ασφάλεια, μπορείτε να μου στείλετε μήνυμα στη σελίδα για να το προγραμματίσουμε. Το ίδιο ισχύει φυσικά και για γονείς που είτε είστε μέλη του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, είτε θέλετε να με φέρετε σε επαφή μαζί τους.

Τέλος, να πω κάτι πραγματικά σημαντικό. Η νέα αυτή πρωτοβουλία μου να επισκεφτώ χιλιάδες μαθητές με στόχο την οδική παιδεία για την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων στηρίχθηκε με θέρμη από επιχειρήσεις που τους αξίζει ένα μεγάλο μπράβο και ένα ευχαριστώ ! Γιατί σε δύσκολους καιρούς, αναγνωρίζουν την ανάγκη του τόπου μας να αλλάξει σελίδα και να αρχίζει να ελπίζει σε ένα καλύτερο μέλλον με ασφαλέστερες κυκλοφοριακές συνθήκες !

Ευχαριστώ τους χορηγούς :
Hellas Direct
Κτήμα Γεροβασιλείου (Domaine Gerovassiliou)
Ντόντση Άρτος-Γλυκό-Καφές
Κτήμα Βιβλία Χώρα
Κολέγιο Δελασάλ - Collège De La Salle - De La Salle College
Φροντιστήρια Ανατολικό
4allstores
και Euromedica - Αρωγή Θεσσαλονίκης
Δίγκας Γ. Ιατρικά- Digas G. Medicals
Το Σχολείο Αλλιώς ΚΔΑΠ
Μανάβικο - Καραμπελας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.
Οι απόψεις - τοποθετήσεις - σχόλια γίνονται με δική σας ευθύνη.