papaparisis
---> Η ανάρτηση απόψεων και άρθρων δεν σημαίνει και υιοθέτηση των αναγραφομένων. <----

2016-03-29

Απάντηση κ. Ροζή στον κ. Καββούρη μετά την ανάρτηση του τελευταίου στο επίσημο site της ΕΑΑΑ

Χθεσινοβραδινή απάντηση Αντιπροέδρου ΕΑΑΣ Υπτγου εα κ. Ροζή Βασιλείου στην ανάρτηση στο επίσημο site της ΕΑΑΑ, του προέδρου της, Απτχου εα κ. Καββούρη, σχετικά με την ανάρτηση μου «υπαναχώρηση της ΕΑΑΑ στα συμφωνηθέντα στο συντονιστικό συμβούλιο των τριών ΕΑΑ στις 22 Μαρτίου 2016» 
Αγαπητοί συνάδελφοι.
Μετά την απάντηση του Προέδρου της ΕΑΑΑ, που αναρτήθηκε σήμερα στο επίσημο site της ΕΑΑΑ και την πληροφορήθηκα μόλις προ ολίγου, λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων μου, ως απάντηση σε σχετική ανάρτηση μου με θέμα «Υπαναχώρηση της ΕΑΑΑ στα συμφωνηθέντα στο Συντονιστικό Συμβούλιο των τριών ΕΑΑ της 22ας Μαρτίο2016», και επειδή περιέχει πολλές ανακρίβειες και δεν ανταποκρίνεται σε πραγματικά γεγονότα και για την ταμπακιέρα τίποτε, η θέση μου επί όλων όσων αναφέρονται σε αυτή θα εκφραστεί τις αμέσως προσεχείς ημέρες, και όχι αργότερα από την προσεχή Πέμπτη καθόσον την Τετάρτη έχει Δ.Σ. η ΕΑΑΣ.
Οι συνάδελφοι δικαιούνται και απαιτούν, από όσα τουλάχιστον εγώ γνωρίζω, μια πλήρη, ασφαλή και πειστική ενημέρωση για το υπόψη θέμα.
Υπομονή γιατί «το ψέμα έχει κοντά ποδάρια», όπως λένε στη ιδιαίτερη πατρίδα μου.
Καλό βράδυ σε όλους σας.
Υπτγος εα Ροζής Βασίλειος
Αντιπρόεδρος ΕΑΑΣ
ΥΓ.1. Παρακαλώ περαιτέρω κοινοποίηση κατά την κρίση σας.
ΥΓ.2. Ολόκληρη η ανάρτηση του Προέδρου στο επίσημο site της ΕΑΑΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.
Οι απόψεις - τοποθετήσεις - σχόλια γίνονται με δική σας ευθύνη.