OI ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΩΝ 27-31 ΙΟΥΛΙΟΥ 2020
Την ώρα που ο τηλεοπτικός σταθμός ΑΝΤ1 ανακοίνωσε επίσημα ότι δεν θα συμπεριλάβει στο πρόγραμμα 2020-2021 καμιά τουρκική τηλεοπτική σειρά λόγω της πολιτιστικής βεβήλωσης του Ναού της Αγίας του Θεού Σοφίας από το καθεστώς Ρ.Τ. Ερντογάν, το κανάλι ΣΤΑΡ είναι ανίκανο να αντισταθεί στον οικονομικό πειρασμό των «ανταγωνιστικών τιμών» που προσφέρουν οι Τούρκοι ισλαμιστές, προκειμένου να μεταδώσουν την τουρκική προπαγάνδα «ήπιας ισχύος» στο ανυποψίαστο ελληνικό τηλεοπτικό κοινό, φέρνοντας στο νου την εικόνα κάποιου που τον φτύνουν, αλλά παριστάνει ότι… βρέχει!
Έτσι το κανάλι ΣΤΑΡ την εβδομάδα 27-31 Ιουλίου συνέχισε, σαν να μην συμβαίνει απολύτως τίποτα, να απολαμβάνει την πληθωρική, διαφημιστική υποστήριξη μεγάλων πολυεθνικών οι οποίες, όπως προκύπτει από το Παρατηρητήριο Διαφημίσεων Τουρκοσειρών στην Ελληνική Τηλεόραση, επιδεικνύουν ιδιαίτερη «ευαισθησία» στην υποστήριξη τουρκοσειρών είτε έχουν χαμηλή, είτε υψηλή τηλεθέαση!
Έτσι την εβδομάδα 27-31 Ιουλίου 2020 μεγάλες πολυεθνικές προσέτρεξαν να προβάλλουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους μέσα από την μοναδική τουρκική προπαγανδιστική σειρά «ήπιας ισχύος» η οποία προβάλλεται σε πανελλαδική εμβέλεια από τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΤΑΡ.
Δυστυχώς όμως, μαζί με αυτές προσέτρεξαν και ελάχιστες ευτυχώς, Ελληνικές επιχειρήσεις που έχουν μάλιστα εξασφαλίσει και το πολύτιμο σήμα ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ. Φυσικά, καμία από αυτές δεν αναρωτήθηκε καθόλου αν αυτό αποτελεί διαφήμιση ή μήπως δυσφήμιση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.
Το αποτέλεσμα ήταν, την εβδομάδα 27-31 Ιουλίου 2020 να μεταδοθούν συνολικά 192 διαφημιστικά μηνύματα (έναντι 114 της προηγούμενης εβδομάδος) στις πέντε εκπομπές τουρκικής σειράς που μεταδόθηκαν κατά την διάρκεια της εβδομάδος.
Οι εταιρίες που διαφημίστηκαν ήταν 47 (έναντι 45 της αμέσως προηγούμενης εβδομάδος). Από αυτές οι 12 Εταιρίες μετέδωσαν ένα μόνο διαφημιστικό μήνυμα και 9 μετέδωσαν δύο διαφημιστικά μηνύματα κατά την διάρκεια της εβδομάδος.
Την εβδομάδα 27-31 Ιουλίου 2020 τρείς μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες αναδείχτηκαν «Χρυσοί Χορηγοί» της μοναδικής τουρκικής σειράς που μεταδίδεται από την ελληνική τηλεόραση: Η εταιρία Procter & Gamble με 33 διαφημιστικά μηνύματα των προϊόντων Always, Pantene, Pampers, Swiffer, Viakal, Fairy, Lenor, Ariel, η Reckitt Benckiser Hellas με 20 διαφημιστικά μηνύματα των προϊόντων Scholl, Vanish και Finish καθώς και η Upfield με 14 διαφημιστικά μηνύματα των προϊόντων Super Fresco και Νέο Βιτάμ.
Από την εβδομάδα 3-8 Αυγούστου 2020, το International Hellenic Association θα δημιουργήσει στην ενότητα ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΕΣ 2020 της ιστοσελίδας του, ΜΑΥΡΟ ΠΙΝΑΚΑ προϊόντων τα οποία διαφημίζονται πέντε (τουλάχιστον) φορές σε τουρκική σειρά κατά την διάρκεια μιας εβδομάδος.
Όλα τα μέλη και οι φίλοι του ΙΗΑ αλλά και κάθε συνειδητός Έλληνας καλούνται να απέχουν από την αγορά των προϊόντων που θα περιλαμβάνονται στον ΜΑΥΡΟ ΠΙΝΑΚΑ και να τα αντικαθιστούν με ομοειδή προϊόντα ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ παραγωγής που θα φέρουν απαραιτήτως το σήμα «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ».
Το ότι τα ομοειδή προϊόντα δεν διαφημίζονται αριμανιωδώς με τα δικά μας χρήματα μέσα σε τουρκικές σειρές, δεν σημαίνει ότι δεν καλύπτουν ικανοποιητικά τις απαιτήσεις μας, χαρίζοντας επιπρόσθετα στην χώρα μας πολύ μεγαλύτερη απασχόληση, ασφαλιστικές εισφορές εργοδότη και εργαζόμενου, φόρους, επενδύσεις, υψηλότερες συντάξεις και πολύτιμες εξαγωγές.
Ακολουθεί ο κατάλογος των «Χρυσών Χορηγών» της εβδομάδος 27-31 Ιουλίου 2020:
Δυστυχώς πολλές πολυεθνικές κυρίως (αλλά και μερικές ελληνικές) εταιρίες υποστηρίζουν με διαφημιστικό χρήμα την διαιώνιση της απαράδεκτης αυτής κατάστασης μέσα από μια τουρκοσειρά χιλίων (1.000) περίπου επεισοδίων στην οποία ο τηλεθεατής δυσκολεύεται να αντιληφθεί τις έννοιες αρχή-μέση-τέλος.
Το International Hellenic Association, ένας μη κερδοσκοπικός, μη κυβερνητικός και μη κομματικός οργανισμός, κάνει και πάλι έκκληση στις εταιρίες οι οποίες συνεχίζουν (ακούσια ή εκούσια) να διαφημίζουν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα τους στην μοναδική τουρκοσειρά της ελληνικής τηλεόρασης, να δώσουν οδηγίες στις διαφημιστικές τους εταιρίες ώστε να εξαιρούν από την προβολή των διαφημιστικών τους μηνυμάτωντην μοναδική τουρκική τηλεοπτική σειρά.
Οι ευαισθητοποιημένοι τηλεθεατές συνεχίζουν να εφαρμόζουν στην πράξη το σύνθημα «Παίζουνε τούρκικο; Αλλάζουμε κανάλι!» μέχρι να σταματήσει η μετάδοση και της τελευταίας σειράς τουρκικής προπαγάνδας από την ελληνική τηλεόραση.
Τούρκοι διανοούμενοι, ακαδημαϊκοί, καλλιτέχνες, δημοσιογράφοι, επιστήμονες αλλά και απλά μορφωμένοι Τούρκοι, διαισθάνονται την καταστροφική πορεία στην οποία οδηγεί την Τουρκία το εκρηκτικό μείγμα των φανατικών τζιχαντιστών (Ρετζέπ Τ. Ερντογάν, Ντεβλέτ Μπαχτσελή, Ντογού Περιντσέκ) εκφράζοντας όσο τους είναι εφικτό, την αντίδρασή τους στον πολιτιστικό βανδαλισμό της (δήθεν) μετατροπής της Αγίας Σοφίας σε τέμενος για τα πολιτικά παιχνίδια επιβίωσης του Τούρκου δικτάτορα.
Τέλος, καλό θα ήταν οι Τούρκοι φανατικοί τζιχαντιστές του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν να θυμούνται τα λόγια του ομοϊδεάτη τους Αδόλφου Χίτλερ, σε ομιλία του στο Reichstag, την 4η Μαΐου 1941: «Χάριν της ιστορικής αλήθειας πρέπει να επιβεβαιώσω πως μόνο οι Έλληνες, απ΄ όλους τους αντιπάλους που μας αντιμετώπισαν, πολέμησαν με το μεγαλύτερο θάρρος και περισσότερο αψήφησαν τον θάνατο». Ακολουθεί ο πλήρης κατάλογος όλων των καταγεγραμμένων διαφημιστικών μηνυμάτων στην μοναδική τουρκική σειρά-βιτρίνα που μεταδίδεται πλέον από την ελληνική τηλεόραση, για την εβδομάδα 27-31 Ιουλίου 2020:
Επιτροπή «Τουρκοσειρών 2020» του ΙΗΑ
Περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΕΣ 2020
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.
Οι απόψεις - τοποθετήσεις - σχόλια γίνονται με δική σας ευθύνη.