papaparisis
---> Η ανάρτηση απόψεων και άρθρων δεν σημαίνει και υιοθέτηση των αναγραφομένων. <----

2014-10-05

Μικρά αλλά ωραία από το facebook...

Έχω νεύρα τελευταία και δεν έχω με ποιον να τσακωθώ.. Νομίζω οτι θα μπω σε ταξί τρώγοντας τυρόπιτα με φύλλο κρουστας.
Πήρε η μάνα μου λαχείο, δεν της έφτανα εγώ. Αλλα έτσι είναι οι άνθρωποι πλεονέκτες...
Όταν ανεβάζετε μια φωτογραφία να πατάτε και like να' μαστε σίγουροι ότι σας αρέσει γιατί αλλιώς νομίζουμε ανέβηκε μόνη της.
Τρία ποτά την κέρασα και αντί να μου κάτσει άρχισε να στέλνει μηνύματα στον πρώην της.
Ο άλλος φοράει ενα μεγάλο Μ στο λαιμό του... Η έχει αυτογνωσία ή τον λένε Μιχάλη.
Λατρεύω να διαβάζω ζώδια... είναι το μοναδικό μέρος που εχω γκόμενα, λεφτά και μια τέλεια σχέση!!.!!
Αγαπητό cosmopolitan, έπιασα το αγόρι μου με την κολλητή μου. Μου είπε ότι το έκανε γιατί τη λυπάται που δεν έχει γκόμενο. Δεν είναι γλύκας;;;;
Πάντως καλά κάνετε και δεν ανάβετε φλας αλλάζοντας λωρίδα, σε ποιον δεν αρέσουν οι εκπλήξεις;
Ένα μεγάλο ευχαριστώ δημόσια, στην τύπισσα που μου έφτιαξε καφέ το απόγευμα σε καφετέρια και έχω χάσει 3 κιλά μέσα σε 6 ώρες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.
Οι απόψεις - τοποθετήσεις - σχόλια γίνονται με δική σας ευθύνη.