papaparisis
---> Η ανάρτηση απόψεων και άρθρων δεν σημαίνει και υιοθέτηση των αναγραφομένων. <----

2019-05-14

Κραυγή αγωνίας από συνταξιούχο στρατιωτικό! Με 640 ευρώ καλούμαι να ζήσω 4μελή οικογένεια!

Έχω αποστρατευθεί από τις Ένοπλες Δυνάμεις το Νοέμβριο του 2016 και μου χορηγείται από τότε προσωρινή σύνταξη 650 ευρώ. Με αυτά τα χρήματα καλούμαι να ζήσω την 4μελή οικογένεια μου. Είμαι σε απελπιστική κατάσταση! 
Το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους μας πάει από μήνα σε μήνα! Υποστηρίζουν ότι περιμένουν την διευκρινιστική εγκύκλιο από το Υπουργείο Εργασίας ώστε να αποδοθούν οι οριστικές πλήρεις συντάξεις!   
Παρακαλούμε βοηθήστε μας αν μπορείτε! 

Αυτό το μήνυμα έλαβα χθες βράδυ στο ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο. Όπως βλέπετε δεν είναι μόνον τα Μηνιαία Ενημερωτικά Σημειώματα Σημειώματα που δεν μας φανερώνουν για να μην δούμε την Προσωπική Διαφορά, αλλά δεν εκδίδουν και τις οριστικές συντάξεις για να μην δουν οι νέοι συνταξιούχοι τι σημαίνει ο νόμος Κατρούγκαλου στην πράξη, που δεν ...μειώνει συντάξεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.
Οι απόψεις - τοποθετήσεις - σχόλια γίνονται με δική σας ευθύνη.